tirsdag 2. juni 2009

Action!!

Tror dere jeg tullet når jeg sa jeg hadde raftet? Egentlig så lurer jeg litt på om det er sant ennå, men bildebevisene kan ikke skjule sannheten. Jeg er den med rød hjelm med hvit trekant. Og ja, jeg er med på alle bildene. Utrolig men sant. I de senere årene er dette muligens noe av det mest spenstige jeg har funnet på. Takket være gode venner lar selv de rareste ting seg gjennomføre. Akkurat i den formen jeg er nå så frister det ikke til gjentagelse. Men skulle det nå være sånn at jeg en gang skulle få en bedre form å skryte av, ja da er jeg med på ekstremturen. Og da vil jeg også padle. Bare som passasjer er det nok ennå kaldere. Utrolig skremmeltmoro dere :-D



3 kommentarer:

Siri sa...

Kuuult! Du er tøff!!
Og hjelmen kledde du! Hihi!

Karen sa...

Galning!

Annelise Wara sa...

Hjelpe trøste meg, dette så skummelt ut ....iiiiik Og litt morro også, kommer vel an på vannmengden forholdet mellom skummelt å gøy. Men hjelpes du er tøff, veit da søren jeg om jeg hadde tatt den utfordringen.

Stilige bilder :)