torsdag 25. juni 2009

Tabu bivirkninger.

Det er ikke noe gøy når kroppen herjes så mye av bivirkninger at man ikke lenger kan kontrolere kroppen. Hele denne kuren har vært bivirkninger, mer bivirkninger og mest bivirkninger. Jeg har bare vært glad til for at jeg ikke er kvalm. Ellers kan jeg vel skrive under på det meste andre tror jeg. Helt fra første stund har jeg hatt diarè. Mer eller mindre kontrollerbar. Maten har gått rett igjennom, men jeg har hatt litt styring på det. Helt til morraen i dag. Da rakk jeg rett og slett ikke toalettet etter frokosten. Så fort rant alt igjennom systemet. Det er ikke særlig moro. Faktisk ikke moro i det hele tatt. Man føler seg ikke så høy i hatten der man ringer etter hjelp som en annen bleiunge. Heldigvis er det tabletter som fort får styr på den saken nå. Så det har gått greit resten av dagen. Jeg synes så synd i meg selv at jeg brukte litt mer penger hos frisøren enn planlagt, samt at klesgarderoben fikk ett lite løft. Noen ganger kan litt lykke kjøpes. :)

Ellers har jeg fremdeles kraftige smerter og får en god del smertelindring. Nå har jeg akseptert at det er sånn det er, og da er det lettere å bare ha det sånn. Symptom behandler disse og prøver ellers å ha det så godt som mulig. Drar i stallen daglig å gjør akkurat litt for mye og smiler stort av det. Tilbringer tid sammen med gode folk og har gode samtaler.

Tror kanskje jeg er ørlite granne lettere i pusten, men det er vanskelig å kjenne gjennom smertelindringen og alt det andre som er i veien. Motet er godt, og jeg har mye å glede meg til i løpet av sommeren.

Nå er det bare helga igjen før jeg nesten er ferdig for denne gang. Lørdagen blir en lang dag da jeg ikke har avtalt å finne på noe med noen den dagen ennå. De jeg har "brukt" de siste dagene er opptatte og kan helt sikkert trenge litt Klarafri sone *ler*.. Men vi får se. Hadde vært fint å fått til en tur ut til Trico bare for å si hei. Er hyggelig å bare leie en liten tur med han, eller gi han en rundgang med børsten. Vi trenger det begge to. :)

God natt dere der ute. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Følger med deg hver dag. Kjenner deg ikke, men tenker på deg og syns du er fantastisk som kan og klarer å formidle din tilstand så godt. Stå på!

Klem fra Unni på Sunnmøre

Klara sa...

Tusen takk for tilbakemelding Unni. Alltid hyggelig å lese at andre liker det man skriver. Spessielt når man er så ærlig i det man deler.
God natt. :)