tirsdag 2. juni 2009

DER kom smellen!

Er egentlig litt overrasket over at den ikke har kommet tidligere. Av erfaring så vet jeg at en sånn helg som dette gir noen ubehagelige overraskelser i etterkant. Iom jeg har gått en stund med stille lungebetennelse, så er jeg ikke overraska over at den ikke er særlig stille lenger. Så etter en "kjapp" tur i stallen med ei venninne kom feberen som ett lyn nedslag. Så kom mer verk i lungene, og nå gjør leddene også vonde. Hååååper litt søvn tar knekken på det meste, for etter avtale skal jeg helst ikke snakke med noe sykehus før etter helga. Uansett er det ikke så mye de kan gjøre for å hjelpe meg akkurat nå, da det har gått for kort tid etter sist behandlig. Ja med mindre jeg blir skikkelig alvorlig syk. Den grensen er nok ganske så strukket for min del akkurat nå. Bare været holder seg fint. Og hvis ikke været holder seg fint, så blir det veldig godt med litt regn for skogbrannen som herjer rett i området her...

Alt er godt for noe.

Ingen kommentarer: