onsdag 3. juni 2009

Ting kommer litt i hytt og pine.

Det blir en salig miks av Afrika, fjelltur, hesting og syking i tiden fremover. Tar frem alle de gode minnene fra de siste ukene til å spe på de dagene hvor ting ikke er så greit. Legger ut noen bilder her, litt på facebook og litt andre steder. Det er helt sikkert flere av dere som får repitisjoner av enkelte bilder. Det får dere tåle.

Formen er stabilt dårlig. Ikke så dårlig at jeg gjør noe med det, men ikke så god at jeg ikke vurderer det fra dag til dag. Så lenge jeg orker tanken på å reise ut i stallen er det ett godt tegn. Den dagen jeg ikke orker å i stallen, da er det på tide å gjøre noe. (Husk at jeg pleier å gå i stallen selv med 40 i feber og aktiv lungebetennelse, så grensa ligger rimlig høyt oppe). I dag dro jeg i stallen på morraen. Var fryktelig sløv med alt av medisiner, men jeg var så redd for at regnet skulle komme å ødelegge min planlagte kjøretur med Trico. Hadde ikke trengt å bekymre meg. Været er ennå fint. Det hadde vært typisk at hvis jeg ventet så hadde regnet kommet tidligere. Noen ganger er det viktig å prioritere.

I morgen skal jeg i gang med manuellterapi igjen. Jeg er redd det ikke blir noen god opplevelse. Ryggen, og kroppen generelt, har hatt det tøft i det siste. Innimellom låser det seg litt nederst i korsryggen hvor det stråler ut i begge ben. Kan ikke helt skjønne hvorfor, for til tross for hvordan jeg er, så er jeg i relativt god form. Liker hvertfall å tro det. Har satt i gang prosjekt ri Trico 3 ganger i uka. Det kommer nok til å bidra for benmusklatur, samt stabilitet i ryggen. Så i morgen er det riding før behandling håper jeg. Det er hvertfall planen for i dag.

Egentlig skulle jeg skrive ett innlegg om helikopter. Men den drømmen skal jeg ta vare på til jeg trenger noe å drømme om igjen. Det blir nok ikke så lenge til.

Ingen kommentarer: