torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår!

Jeg skal ikke skrive noe om hvordan 2009 har vært. Det kan man fint lese seg frem til her i bloggen. Men jeg vil skrive at jeg ser med nytt mot og håp på 2010. Det er en god følelse på en kveld som dette.

Akkurat nå sitter jeg på rom 176 igjen. Har vært her ett par dager nå med en begynnende infeksjon som stadig kryper lenger ned i lungene. Prøver å unngå Meronem denne gangen, men alikevel så doblet de dosene med antibiotika i dag. Får Bactrim og Ekvacillin. Ekvacillin for å stagge staflykokker. Baktrim for å slå ned Burkholderia. Så er det mulig Meronem må inn i bildet når Burkholderiaen går seg mer til. For den gjør dessverre det.
Men. Nyttåraften skal ikke tilbringes her. Jeg tar med meg O2 flaska og reiser opp til svoger og svigerinne. Og ett eller to glass med champanje blir det også. :-)

Godt nyttår ønskes til alle blogglesere.

Husk å tenn lys for alle organdonorer klokka 21.00 i kveld, og la det brenne inn i det nye året. Det er en stor ting at pårørende i den mest fortvilte situasjonen alikevel velger å redde noen andres liv med det liv som går tapt. Virkelig stor ting. Som betyr uendelig mye.

Ingen kommentarer: