fredag 4. desember 2009

Ett stort forbilde forlot oss 03.12.09.

Regine Stokke har i flere månder kjempet mot en nærmest umulig form for kreft. Og i sin blogg har hun latt andre få ta del i kampen via sterke innlegg og flotte bilder. Bare 18 år ble hun. Men inni seg var hun eldre enn de fleste. Fra jeg fant bloggen hennes for en god del månder tilbake har jeg kjent meg igjen i ordene hennes, og hentet styrke fra det hun skrev. Oppturer og nedturer. Ikke ei jente som jeg kjente personlig, men som lot meg få lov i ta del i en uheldig vending i hennes liv. Som en av flere. Virkelig en person som evner å sette perspektiv på ting.

Mine tanker går i dag til hennes familie og venner. Som heller ikke har hatt det lett, og som ikke har det lett nå.

Hvil i fred Regine. Himmelen har fått en stor, vakker og sterk stjerne å se opp til. Og det du har gitt vil fortsette til å gi meg mot videre. Takk.

http://sinober.blogg.no

Ingen kommentarer: