lørdag 26. desember 2009

To dagers juleferie.

For min del har det vært mye å tenke på disse dagene etter at jeg kom fra RH. Prøver å gjøre en hurtig bearbeiding, men det er ikke lett oppi all julekosen. Så er det bare å sette i gang med informeringen før familien spres utover dette landet, og nabolandet.

Fremdeles så er jeg sliten, men jeg regner ikke med å bli noe særlig bedre i formen nå. Prøver å holde en infeksjon på avstand, ha fri fra leger og sykehus. Så får vi se hvor lenge det går. Satser på over nyttår og helst litt til, men har samtidig lagt avtaler sånn hvisomattedetikkegårsomjegtenker... hehe

Fjerningen av visdommen har satt sine spor med tanke på hvor mye julemat jeg har fått spist i år. I dag klarte jeg først å tygge noe som helst. Og nå i kveld er venstre side av munnen helt ok. Høyre side er derimot ikke så god. Kjennes ut som om jeg har fått ett eller anna graps der. Ser det ann om jeg må gjøre noe. Vet at høyre tannen var litt vanskligere å fjerne enn venstre.

Tok en to dagers timeout fra hele sykdoms greiene sånn utad. Holdt ting inne for meg selv, og gikk igjennom ting og tang der. Har dessverre ikke klart å sortere ting helt godt nok ennå, men det får bare ta sin tid.

Ellers er det nå planer for å starte opp behandling for disse rare smertene jeg får under IV antibiotika behandling. Har fått resept på disse medisinene, og jeg er veldig spent på om de vil gjøre noen forskjell. Jeg aksepterer og forstår at smertene ikke kan tas bort 100%, men hvis de bare kan reduseres med 50% så er jeg VELDIG fornøyd. Etter sist runde så er det bare såvidt jeg orker å tenke tanken på en ny omgang med "gift" kur. Hvertfall så tett som det ser ut til at løpet vil bli fremover. Det har vært noen tøffe månder den siste tiden, og jeg vet ikke om noen vil sette seg ned å se på hvor mye tid jeg faktisk har tilbragt på sykehuset.. Men så er det vel en grunn til at jeg plutselig fikk en "haste"utredning på RH, med kjapp påsetting på ventelisten. Det blir en tøff vinter og vår... Det er det dessverre ingen tvil om.

I morgen skal jeg til Trico!!!! Definitivt!!! Og vi skal koooose oss med børster og massasje og hestedufting. Det har vært alt for lite hesting i det siste. Alt for lite!!! Håper hestebestevennen min husker meg igjen.

Ingen kommentarer: