søndag 13. desember 2009

Pakket og klar.

Hvertfall pakket. Om jeg noensinne vil bli klar til dette vet jeg ikke. Uansett så kommer taxien 06.15 i morgen tidlig og skal frakte meg til Oslo. Synes en kjøretur til Kristiansand er slitsomt nå, så det kan jo bli spennende med en lengre en. Note to my self; ta med liten pute ol til bilturen. Satser på det er en hyggelig taxi sjofør, og at bilen er behagelig. Grunnen til taxi er at jeg ikke kan reise med helsebuss, og at jeg ikke er i form til å dra med offentlig transport, og kjøring for egen maskin utgår av samme grunn.

Det har vært en lang helg. Jeg er mer sliten enn jeg liker, og feberen er rett rundt hjørnet hele tiden. Holder jeg meg i ro, går det greit. Litt for mye aktivitet og jeg fryyyyser.

Sengetid. God natt. :-)

Ingen kommentarer: