lørdag 19. desember 2009

På Ås.

Fra onsdag og til i dag har vært noen tøffe dager. De første dagene av utredningen var slitesomme, og kreftene begynte å ta slutt når det nærmet seg fredagen. Ikke annet å forvente. Fysisk og psykisk anstrengende. Spessielt fredagen hvor jeg bare lå hele dagen å ventet på en undersøkelse som jeg i tillegg fastet til. Og den undersøkelsen kom ikke før halv fire tiden.. Synkende blodsukker og mange tanker i i hode er gjerne en dårlig kombinasjon. Uten at jeg vil utdype det mere.

Heldigvis har jeg flott familie rundt om Oslo, så en god onkel kom å hentet meg fredags kveld for at jeg kunne tilbringe helgen hos han. Siden jeg er så sliten skjer det absolutt ingenting i helgen. Holder meg bare helt i ro under ett teppe på sofaen. Men det er deilig å bare se noe annet enn sykehusvegger, og ha noen å snakke med. I dag dukket også min bedre halvdel opp, og han skal være sammen med meg resten av oppholdet på Rikshospitalet. Mandag og tirsdag er VELDIG fulle dager med flere tøffe undersøkelser som skal gjennomføres. De er vel nesten de fulleste dagene under hele utredningen, samtidig som det er de mest belastende greiene som skal gjøres. Jeg håper infeksjonen i lungene holder seg rolig, og ikke fortsetter med en sakte opptrapping som jeg kjenner nå. Og hvertfall ikke at en infeksjon raser meg uttfor rett etterpå.

Ingen kommentarer: