mandag 12. januar 2009

Passert 20 000 lesere.

I dag har bloggen min passert 20 000 treff. Det er ganske mye. Har jevnt over 60-80 treff pr dag. Det er ganske bra for en blogg som er sånn helt privat vil jeg tro. Mange som følger med på min hverdag i glede og frustrasjon. Noen er flinke til å legge igjen sine spor, andre følger med i det skjulte. Begge deler er selvfølgelig helt ok, men jeg må jo si at det er hyggelig å få noen ord i kommentarfeltet innimellom.

Hva jeg skriver i bloggen er noe jeg tenker svært nøye igjennom før jeg poster det. Noen ganger kan ett innlegg ligge lagret i dager før jeg finner ut at jeg kan poste det, eller det blir for privat. Jeg skriver for å gi folk ett innblikk i hvordan det er å være ung, og det å ha en utfordring i det å ha en kronisk sykdom. Og hvordan jeg opplever det å stadig bli mer og mer "fastlåst" i egen kropp uten å kunne få gjøre alt det jeg kunne tenke meg å gjøre. Samtidig gir bloggen med en unik mulighet til å se hva jeg har og hvordan ting har vært. Og en ting er sikkert; det går sannelig opp og ned.

Jeg håper andre har nytte av å lese bloggen. Enten ved at de kjenner seg igjen i enkelte situasjoner eller ved at de får større forståelse for andre som kan være i liknende situasjon. Eller kanskje det bare setter ting i perspektiv. Det vet ikke jeg. Det kommer helt ann på hvordan den som leser forstår ordene jeg skriver. Kanskje de minner om helt andre ting igjen.

Lesere er veldig velkomne. De gir en ekstra gnist til å skrive.

Takk for at dere følger med på bloggen min.

4 kommentarer:

Lill-Hege sa...

Hei:)
Jeg fant bloggen din inne på CF sin hjemmeside. Og har fulgt deg bare noen dager....men jeg kommer til å følge deg videre fremover. Selv har jeg også CF, og ble inspirert av deg til å begynne og blogge. Vi er ganske jevngamle ser jeg. Stå på, sammen er vi sterke. Hilsen Lill-Hege :)

Åshild sa...

Gratulerer!

Kan vel tilstå at jeg er innom bloggen din titt og ofte, så jeg står nok for en god del av tallene her. Det er fint å lese dine beskrivelser av CF-livet. Så kan vi kjenne at vi ikke er alene om å ha slitsomme hverdager til tider. Å

Vardvinni, Spinnvinna og Iselin sa...

Gratulerer! Jeg er også innom bloggen din omtrent hver dag for å følge med på hva du skriver og hvordan det er med deg :0)
Klem

Anonym sa...

Jeg har også funnet bloggen din på cf sine sider. Jeg har astma med "antydning" til cf,hva nå det enn betyr..men kan ikke måle seg med det du går gjennom. Syns det er fint å lese hvordan du takler hverdagen,også er det jo slik da at er man først komt innom en blogg så er man nyskjerrig på hvordan det går videre:P Du er virkelig tapper,jeg er fascinert over hvordan du møter dagen.Tror hver og en hadde hatt godt av å lese noen sider på bloggen din;)