fredag 23. januar 2009

Tam-titam-titam..

Å sitte å skrive innlegg og innhalere samtidig er nok ikke det som anbefales. Men i dag ble det sånn. Innhalerer før fysioen kommer, for i løpet av uka har jeg funnet ut at det er det som fungerer best. Egentlig pleier jeg å ligge å innhalere, men i dag ville jeg sitte. Så det så. Nå er det bare helga igjen også er IV kuren ferdig. Så skal vi avgjøre i løpet av dagen om jeg skal ha tablettkur mot staflykokker ennå lengre. Er i god form, i godt humør og optimistisk på dagene fremover. Har en god ro i kroppen, fått overskudd, har sovet godt og ting er i det hele tatt veldig greit. De tankene og tingene som ikke er så greit, de lurer uti der, men det får de bare gjøre. Den gode følelsen er den jeg vil lete etter nå, og det er den jeg har.

I kveld skal jeg i stallen, så hjem til ei venninne av meg for å spise middag. Eller; vi skal hjem til hennes foreldre å spise middag. Deilig deilig. Blir hyggelig. Trico skal rides av min venninne (hihi, han har stått i ei uke nå) og jeg skal sitte å fortelle hva hun skal gjøre.

Ute regner det i bøtter og spann. Har faktisk velgt å holde gardinene fortrukket siden det ikke er noe å se på. Hjemme i Finsland er det vist snø som gjelder.. Har ikke værgudene fått med seg at det skal nærme seg sommer nå??!!

Håper dere får en flott helg der ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Er ikke tid for sommer enda vel! Vil ha masse snø frem til mars, så kan våren komme for fullt :) Heller snø enn gjørme...

God helg til deg også Klara!

Hilsen snikleser-BenteB :)