torsdag 8. januar 2009

Tette lunger.

Det er bare pyton. De har vært litt tettere den siste uka, det har vært litt tyngre å puste, jeg orker ennå mindre, og feberen sitter løst. Plass på sykehuset er bestilt til neste uke, og frem til da får jeg bare ta det så rolig som jeg kan klare. I dag er jeg ennå tettere enn i går, det er tungt å bare sitte stille. Snakking fører til hosting. Hosting fører til tyngre pust. Har egentlig mest lyst til å legge meg ned under dyna igjen, men time hos manuellterapauten kaller. Skal også få levert noen epler til Trico tenkte jeg. Får se hva som orkes. Så har jeg bestemt at vi skal ha helstekt kylling til middag. Det lager nesten seg selv. Mannen får fikse det som ikke gjør det. Det er tungt rett før kur. Det er også tungt at kuren tas en måned før den egentlig burde. Men hva kan man gjøre? Det har vært en fin periode siden sist. Og jeg har funnet igjen roen i meg selv. Det er deilig. Også når formen ikke er helt på topp.

1 kommentar:

Åshild sa...

Det er skikkelig kjipt å "sitte så fast i limet" som man gjør når lungene er bånn tette og kroppen bare tung. Godt behandling er planlagt. Håper du blir noe bedre så fort som mulig!

Hilsen fra en annen som også sleper seg avgårde til fysio idag :-)