tirsdag 4. mars 2008

Mars!

Mars måned. Det er flere dager siden jeg har postet ett innlegg. Ikke har jeg postet Sky Watch Friday sist fredag, og ikke har jeg bidratt på første offisielle broer som binder i bildebloggen min. Ikke latskap, for bildene er tatt og valgt ut og ligger på pcen. Men jeg klarer ikke finne noe fint å skrive til ellers fine bilder. Bildene dekker ikke hvordan jeg har det. Og derfor klarer jeg heller ikke poste dem...

Mars er en sånn måned som jeg tidligere har gledet meg til. Begynnelsen på sommeren. VÅREN KOMMER. Jeg klarer ikke glede meg til det som kommer nå. Oppturene som var sist uke, blir til nedturer denne uken.

Men jeg vet; de fine dagene kommer også, det er bare så veldig vanskelig å skjønne det når man har en dårlig dag....

Mest av alt har jeg lyst til å gjøre som Sangsvanene på dette bildet....

Men, jeg vet at på ett eller annet tidspunkt må Sangsvanene også lande...

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Vi har lett for å henge oss opp i alle disse Nett-sakene. Vi skriver på våre egne betingelser; hvis og når vi vil.

Vi er våre egne redaktører. Vi bestemmer hva som skal stå der.