fredag 23. mai 2008

Inni mitt hode.

Jeg liker å se på mitt liv som en reise. En reise med oppturer og nedturer. Det har til tider kanskje vært litt mye nedturer, men det er stadigvekk oppturer også.

Reisen er veldig spennende (noen ganger for spennende), og den er hvertfall inntresang. Langtifra kjedelig, selv om det stadig vekk er alt for mye tid.

På min reise er det viktig at jeg prøver å holde et vist orden oppe i hodet mitt. Innimellom blir det litt rotete, og det må ryddes. Heldigvis er jeg flinkere til å rydde der enn i huset mitt.
Godt er det!

Reisen innebærer også at jeg må reise rundt inni mine egne tanker. Det er til tider litt skummelt. Samtidig er det også godt å kjenne at jeg er komfortabel i mine egne tanker, og kan streife innom både det ene og andre..

Hvem er det ikke som liker å reise?

Ingen kommentarer: