torsdag 13. november 2008

Liten oppsummering.

Reagerte på antibiotikaen etter 2 dose. Smerter i ledd og kvalme. Første gang jeg faktisk har vært så kvalm at jeg har kastet opp, noe jeg virkelig kvier meg for å gjøre. Veneporten har blitt treigere og treigere for hver dose nå, så er litt bekymra for den. De kommer å sjekker den i morgen. Strålings smertene ut i høyre arm er blitt verre, samt at venstre ben dovner bort. Det er nå bestilt MR av hele ryggen.

Ellers så er humøret sånn passe. Er utrolig sliten, og har sovet nesten i hele dag. Ikke vært noe ute. Har fått veske IV for å passe på veskebalansen da det ikke er så bra med matlyst (eller drikkelyst) siden magen er såpass ugrei.

I morgen skal jeg ta ultralyd av magen (en årlig greie) samt forhåpentligvis komme meg ned til manuell terapauten. Har vært alt for sløv med drenering i dag, men håper det tar seg opp til i morgen.

Nå skal jeg brette dyna godt rundt meg, bre teppet over dyna, og sove godt i hele natt. Det er en ordre! Alle tanker legger jeg fra meg her, og ellers bare er jeg i situasjonen. Noen ganger må man bare det.

Ingen kommentarer: