fredag 14. august 2009

5 års bryllupsdag.

I dag har Sigbjørn og jeg 5 års bryllupsdag. Og jeg er så heldig at jeg kan si at jeg elsker mannen min med hele mitt hjerte og litt til. Han er den mest enestående, fantastiske, snilleste og staeste mannen jeg kjenner. Og han er bare min og min for evig. Som jeg her hans og hans for evig. At man er så heldig at man treffer den man bare vet at man vil dele resten av livet med er ikke for alle. Jeg er priviligert som får oppleve det.

Når snilleste mannen i tillegg går hen å overrasker meg med en aspire one nootbook (lite data), ja da skal jeg hvertfall ikke klage *ler*.. Dagen er feiret noe, men vi finner på noe helt eget når formen tilsier at det er rom for det.

1 kommentar:

Åshild sa...

Gratulerer med dagen (som var i går) og med ny data!

Du er heldig som har din gode mann i livet ditt. Og han heldig som har deg!

Åshild