søndag 30. august 2009

Mange planer for september måned.

Det er mange planer for september måned. Viktig viktig. Håper at vi klarer å dra dem i havn en etter en. Og vips, så er oktober der! Mulig det blir en stille måned rent blogg messig, men tror kanskje det er godt med en liten pause fra å poste mange innlegg. Helt stille blir det nok ikke. Sjeldent det. For venner og familie så kan dere jo både telefon nummer og adresse. Hvertfall der jeg er akkurat nå. :) Mailen er lik uansett hvor man er.

Forreste: Gratulerer til pappa som er blitt 60 år i dag!!! En flott fest i går for å feire en flott mann.

2 kommentarer:

Anonym sa...

får håpe du ikke forsvinner helt fra bloggen klara,du er en oppmuntrer for oss alle.men jeg skjønner jo at du vil ha litt ro til deg sjøl du er jo ikke frisk.kos deg masse og ta vare på deg sjøl,så håper jeg du snart skriver på bloggen igjen.jeg skla i alle fall skrive igjen syn du er en flott jente håper og bli bedre kjent med deg.take care stooooor klem fra anne.

Åshild sa...

Skjønner av Facebook at dette er noe skikkelig spennende... Du liker planer og jeg håper de planene du nå har kan bli gjennomførte!

Måtte lykke og hell følge deg på ferden (som de skrev i gamle minnebøker - regner med du skal lage deg minner til å komme deg igjennom vinteren på).

Åshild