onsdag 5. august 2009

Da er det lagt en plan..

blæ!

Føler for å være skikkelig barnslig å bare sparke alle på leggen. Gi de skikkelig blåmerker som kjennes. Alle som ikke vil gjøre som jeg vil. Så det så.

Whatever.

I løpet av MAX 14 dager blir det ny kur. Legen mente det allerede hadde gått litt for lang tid, og det var vel egentlig ingen tvil om at formen er dårlig. Legen har rett. Nevnte såvidt at jeg hadde håpet å vente til september, for kuren sist var så tøff at jeg ikke viste om jeg orket enn ny sånn runde. Legen hadde hørt dette, og synes det var veldig dumt. Men ville det være bedre å pådra seg en skikkelig infeksjon? Legen har igjen rett.

I tillegg fikk jeg i går feber, øreverk, mer leddvondt. Og i dag våknet jeg opp med feber, mer hodepine osv.. Og en rask tur til legesenteret for å se om jeg har fått grynt grynt virus... Sannsynligvis har jeg det. Halsvondtet kom i løpet av dagen. Typisk.

Tamiflu er innhentet og startet på. Hvis det virker (og det er grynt grynt) så skal jeg bli bedre i løpet av ett par dager. Blir jeg ikke bedre, ja da skal jeg jo uansett inn på sykehuset. Det var bare å ringe. (noe som forsåvidt er veldig greit, men samtidig veldig ugreit å måtte være avhengig av).

LEI!!!!

4 kommentarer:

Bibbis historia sa...

Hm - älskade vän..Jag förstår att du är LEI - vem hade inte varit det för mindre...
Var nu extra försiktig nu då du går på Tamiflu och ring om det blir värre eller inte blir lindring...

Rädd om dig förstår du..
Klem.

Åshild sa...

LEI ??? Ikke det minste rart!!!

Hva skal jeg si, det er jo tragisk at du snart må på kur igjen. Og om det er grynt grynt influensa så er jo det max uheldig. Tamiflu får bare se til å virke fortere enn svint!

Medfølende tanker til deg med ønske om god bedring!

Klem ? Nei det tør jeg ikke :-)

Klara sa...

Ingen klemmer utdeles her.

Takk for omtanke og gode ord. Det trengs. Akkurat nå er formen "god", men har liten tro på at den er bedre i morgen. Dessverre. Fra start til full tenning på dette viruset så regner de noen dager. Håper det går lett på meg, men hva er vel sjangsen for det?

Anonym sa...

Det var da som rakker'n, at du skulle få grynt grynt på toppen av alt annet mas, det er ikke mye rettferdig. Synes du kan koste på deg å hive en stabel tallerkener i veggen. Tror der er det eneste som hjelper når man er skikkelig skikkelig lei. God bedring og god omsorg ønskes deg fra meg!


S