søndag 30. august 2009

Sliten og lei.

I over en uke har jeg nå gått med en konstant hodepine. Lurt på om det kan være at jeg drikker for lite, spiser for lite, sover for lite, sover for mye (hehe) osv. Har klart å rette på alt sammen (ja til og med søvnen), men hodepinen er like vedvarende. Minner egentlig litt om bihule hodepine, bare at den går videre bakover mot nakken, samt ut mot ørene. Tanken på at det kan være en vanskelig situasjon å være i har også vært der, men nå går egentlig alt tålig greit. Skal ta opp igjen tråden med manuell terapauten i morgen. Så skal vi se det blir en orden på tingene.

Av flere grunnen velger jeg å ikke poste innlegg akkurat nå. Jeg skriver dem, også skal jeg se om jeg vil poste dem om noen dager eller så. Har veldig mange lesere på bloggen om dagen, men svært få som direkte tørr å spørre meg om hvordan jeg har det. Jeg lurer på om det er en av ulempene med bloggen. Selv venner føler jeg heller følger med her, enn å ta direkte kontakt med meg. Det er egentlig ganske trist. Da denne bloggen bare såvidt går innom hvordan jeg har det, og ofte er veldig ensporet. Også blir det jo ingen toveis kommunikasjon på hvordan hverdagen går. Toveis kommunikasjon er utrolig viktig. Og noen ganger føler jeg at folk er veldig forutinntatte for hvordan ting er. Me not like!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hodepine pga O2 mangel hadde eg...lenge...
~barbro~