onsdag 26. august 2009

Lang dag med mye innhold.

Siden det endelig var sol og fint vær så ble kjøretur med Trico satt øverst på lista. Siden timen hos frisøren allerede var bestilt var det bare å gå videre dertil. Så var det kaketid hos mor da minste søster har bursdag i dag (gratulerer igjen hvis du leser her). Før jeg endelig var hjemme igjen. Lang innholdsrik dag. Litt over middels sliten nå. Da er det greit å ha en sånn enkel pastarett fra toro som lager seg selv til kvelds. Det er deilig å være sliten både i kroppen og i hodet. Da er det stor sjangse for å få en god natts søvn. Veldig tiltrengt her i huset.

Har funnet en god ro med meg selv de siste dagene. Klarer å legge ting litt opp på hylla. Sakte men sikkert finner jeg tilbake til meg selv. Selv om jeg vet det er dager som ikke blir så gode som i dag.

2 kommentarer:

Åshild sa...

Hver god dag må telles og verdsettes for seg! Godt å høre du har hatt en god dag! Å

Svend Aage sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.