torsdag 21. februar 2008

Sirkus trening med god venn.

Er ikke så mye jeg har lagt ut av bilder av min beste venn, hobbypsykologvenn, støttekontaktvenn, treningskamerat, gråte i manen venn, og dra opp av sykesenga venn, glemme vonde tanker venn, er der alltid uansett venn, mm.

Her er det treningskamerat og dra opp av sykesenga vennen jeg bruker mest aktivt. De ferreste kan vel egentlig se at jeg har så vondt at senga egentlig er det eneste vettugde stedet å befinne seg. Men denne vennen får meg til å skifte fokus og glemme vonde tanker. Så lenge vi holder på.. Det er meg som har mye klær på *fnis*. Vennen er selvfølgelig hesten min Trico.


Trico må pent finne seg i å flytte seg på min kommando. Noe han stort sett gjør med stor glede. På ørespillet kan du se han tenker hvordan han skal tilfredsstille meg og gjøre det jeg ber om.

Trico, hesten altså, lærer å gjøre kunster. Og jeg lærer å lære Trico kunster.
Og jeg prøver selv også. Flinke vi er.
Alle burde ha en sånn venn som jeg har. Men man må finne den vennen som passer for seg... Jeg kan ikke være uten min venn, og finner stadig på nye måter vi kan tilbringe tid sammen på. Uansett "vær og føre".



1 kommentar:

Rune Eide sa...

Slike venner er det mange som kunne trenge!

Hadde vi kunnet spurt Trico, så hadde vi sikkert fått et likelydende utsagn.

Stå på!