fredag 1. februar 2008

Syk eller ikke syk?

For meg er det nesten ett like stort spørsmål som; to be or not to be..

Uansett, sist uke begynte en av disse "populære" snikende infeksjonene mine. Pga prøven som måtte(?) tas denne uka lot "vi" bare som vi ikke så den. Prøven ble tatt, og feberen kom.
Og de siste 2-3 dagene har det ikke vært helt greit.
I dag kan jeg liksom ikke helt bli enig med meg selv hvor syk jeg er. Virker antibiotikaen? Burde jeg være på sykehuset? Har jeg feber? Hvor mye "skjuler" kortisonen?

Opp og ned av senga. Får ikke "nok" luft når jeg ligger, men hoster når jeg sitter. Svimmel når jeg sitter, kald når jeg ligger. Matlyst har jeg ikke hatt på 3 dager, og jeg burde vel følge med på om jeg får nok veske.

Vanligvis kjenner jeg om terskelen for innleggelse er nådd, men nå er jeg veldig i tvil...

Kroppen er sliten, men hodet er ikke...

Det blir hvertfall ikke noen tur til stallen i dag, det er enkelt å svare på...

Ingen kommentarer: