onsdag 3. desember 2008

Nedadgående form.

Ikke helt på topp. Relativt fin i lungene, men de øvre luftveiene er tett, samt begynnende øreverk. Feberen er der ennå. Det lover aldri godt. Har gått 3 dager på antibiotika, lurer på om ikke jeg må ta med meg en type til når jeg reiser til Blixland (på Tomter) på fredag, bare for sikkerhets skyld. Alt det varme tøyet er vasket, og skal med til Blixland sånn at jeg kan sitte ute i ridehall på kurs uten å fryse. Godt varmt tøy er noe av det viktigste jeg har...

Ellers så håper jeg at intet nytt fra Truls sin kant = godt nytt..

2 kommentarer:

Rune Eide sa...

Du må ha lykke til - men "take care" som utlendingene sier!

Ellers må man bare satse på det sier om nyheter.

Anonym sa...

Hurra for ulla :-) Siden oktober har jeg ikke stukket nesen ut uten å ha på meg masse ull. Vi har kanskje hvert vårt monsterlager av ullplagg ;-) Håper du får en fin hestehappening, og at kroppen er snill med deg. Og Truls bærer vi med oss i hode og hjerte, og heier så godt vi kan.


S