mandag 30. juni 2008

Dataen i orden igjen.

Dataen min ble _litt_ dårlig her for 14 dager siden (dvs at den har blitt sykere og sykere over lengre tid) og da jeg ikke kunne åpne mailen uten problemer, så var det vel tiden for å gjøre noe..

Dataen er formatert og greier og greier (takk Karen) og virker nå som den skal. Så rask tror jeg ikke den har vært på laaaang tid.. *ler*

Iom jeg er langt i fra noen gluping på data så ar det skjedd en del "småfeil". Blandt annet ville ikke mailen min synkronisere seg med den eksterne hardisken, så jeg har mistet relativt viktig informasjon (og ikke minst viktige personlige) mailer. Blandt annet fra flere bekjente via denne bloggen (og andre blogger). Det er utrolig trist. Mail adressene jeg hadde er også borte (så oppfordringene er å sende en mail så jeg får addressene igjen)..

Heldigvis ble det ikke noe kluss i overføringen av bildene til den eksterne harddisken, så de er intakte. JIPPI!!!

Formen er fin, og endelig kutter jeg ned igjen på kortisonen som jeg har fått over så alt for lang tid.

Ingen kommentarer: