onsdag 22. september 2010

Forverrelsedessverrelse. *sukk*.

Mandag så det ut til at alt egentlig gikk riktige veien. Magefølelsen min, eller rettere sagt lungefølelsen min, sa meg at det ikke ville vare. Legen var alikevel veldig positiv på grunn av blodprøvestatus. Dagen etter så viste det seg at jeg dessverre hadde rett. Crp på vei opp igjen, og jeg dårligere. Så da var det ikke noe å lure på, men starte opp for fullt med antibiotika som forhåpentligvis virker mot dette som er i lungene. Vi vet at det jeg har fått til nå (bactrim) ikke virker lenger. Prøver er sent inn for å teste om den nye jeg har startet på har effekt mot burkholderiaen, men akkurat nå vet vi ikke.

Nå har jeg startet opp med Tigasyl og Meronem. Tigasyl er vist ett råskinn med tanke på bivirkninger, så det blir spennende å se hvordan jeg tåler den. Meronem gir de vanlige bivirkningene på meg, så der er jeg godt dekket.

I går orket jeg å gå hele den lange veien frem og tilbake fra lungeposten og til utgangen. I dag sliter jeg med å komme til badet. Litt av noen kontraster. Dessverre er det flere av de dagene hvor det er vanskelig å komme til badet, enn de der jeg orker å gå ut alene. I dag har feber herjet kroppen hele dagen, så ett besøk og tven får underholde meg i kveld.

5 kommentarer:

Åshild sa...

Stakkars deg!

Det er nesten ikke til å fatte at du skal få så mange nedturer. MEN; prøv å holde motet oppe selv i det mørkeste mørke! Hold ut!

Jeg heier på deg! Hver dag! Åshild

Nina Kristine sa...

Jeg stakk bare innom i natten for å følge med hvordan du har det. Kan ikke bidra med mer enn en ny forsikring om at jeg faktisk har deg med meg i tankene mine hele tiden. Klem til deg fra meg.

Anonym sa...

Sender deg utholdelsesenergi. Det er lettere å si enn å gjøre, men likevel: Hold ut, kjære deg!


Stor klem

S

Anonym sa...

Håper det går bra med deg Klara og at du har gode dager:) Ønsker deg en fin fin uke og en telefon du venter på :)

/Lisa

Anonym sa...

jeg er og innom og ser etter deg ....og selvfølgelig tenker..at du ikke har det bra og det foferdelig trist tanke....vil ønske deg alt alt alt godt og håpe det snur snart.klem fra ukjent dame w