fredag 3. september 2010

Lang uke.

Dataen har vært slått av, telefonen har ligget (nesten) stille, tven har stått på for å gi litt lyd innimellom, kanskje jeg til og med har sett på noe. Familie og gode venner har vært innom. De første dagene gikk crp opp og full rulle måtte i gang med antibiotika både intravenøst og inhalasjon. Problemet er at inhalasjonen er en todelt greie. På den ene siden er de med på å dempe infeksjonen i lungene, på den andre siden irriterer de lungene så mye at det ble alt alt ALT for mye hosting. Da går jeg også lett inn i ett astma annfall som kan vare lenge. I dette tilfellet for lenge. Og helt utmattende. På onsdag hostet jeg 3,5 time i strekk før jeg helt utmattet falt i søvn. Klokka fem neste morgen våknet jeg av nok ett kraftig host som varte i rundt 2 timer, jeg tror jeg sovnet mens jeg hostet. Torsdagen bare sov og sov og sov jeg. I dag litt mer våken sånn etterhvert.



Nå ser jeg en heller dårlig film (men underholdene nok når man ikke krever for mye). spiser bamsemus og drikker brus. Sånn som man kan finne på å gjøre på en fredagskveld. Kanskje ikke vansligst inne på ett sykehus. Men rom 176 er ikke det verste stedet man kan være :)

Ingen kommentarer: