tirsdag 8. september 2009

Egoistisk.

Føler at jeg er litt egoistisk om dagen. Holder kortene mine tett til brystet, og deler kun med de jeg vil. Det er tomt for kapasitet til noe mer. Helt tomt. Prøver å holde de som er meg nærmest ennå nærmere, og bruke tid sammen med dem. Det er så fullt i meg at det kjennes ut som det renner over hele tiden, oversvømmer dem som omgås meg, og som burde få slippe. Ikke sikkert at de opplever det sånn. Men jeg synes jeg er vanskelig å være sammen med meg. Bare synd jeg ikke kan slippe unna.

Kunne ønske det var noe jeg kan gjøre som gjør situasjonen lettere, men jeg går liksom rundt i en evighets sirkel. Håpløst. Møkk lei av alt sammen. Kunne ønske det bare ble lettere. Det gjør det nok dessverre ikke. Det verste er å ikke vite hvordan man skal løse situasjonen, men måtte være i den. Selv om jeg har gode støttespillere så føler jeg det innimellom som veldig ensomt. Veldig ensomt.

Ingen kommentarer: