tirsdag 29. september 2009

Forkjølet.

Rett og slett forkjølet. Noe veldig. Tett i hele pappen og mye snufsing. Saltvanns skyldinger hjelper veldig. Har fått ordnet maskineriet mitt (er en CR60 forresten) og er i gang med Fortumen igjen. Det gode med forkjølelse er at man ikke har smaks eller luktesans. Så alt gikk så mye bedre i dag.. hehehe

Ellers har jeg fått data problemer med min ordinære data. Og outlooken (mailen) er ikke helt på nett. Så jeg får ikke svart på enkelte mailer da adressene ligger på outlooken.

Dagene går litt bedre akkurat nå. Humøret er litt jevnere og jeg har det bedre med meg selv. Det kjennes godt ut. Klarer å finne en god ro den meste av tiden. Faller ofte inn i mine egne tanker og det er ikke så mye som kan få meg ut av dem. Trico og Turbo er de flinkeste. Derfor "bruker" jeg dem også mye nå. Noen ganger kunne jeg ønske jeg kunne sette Trico i garasjen. Det hadde vært utrolig deilig akkurat nå.

10 kommentarer:

Karen sa...

Datarepratøren med medhjelper er også syk, bare gi lyd når du er klar for besøk, må uansett bort å hente vinterdekk og ha legetime i halvtre tiden.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Klara sa...

Hei Anne.

Jeg er virkelig lei for at vi har misforstått hverandre slik. Når jeg ser tilbake ser jeg at det hadde vært klokt om jeg umiddelbart hadde fortalt deg at jeg opplevde kommentarene dine som litt for nære, men akkurat som du har også jeg et sterkt ønske om å være et medmenneske. Jeg ønsket ikke å såre deg med å avvise din omtanke. Det var aldri min hensikt å få deg til å "føle deg som en idiot" eller at du skulle oppleve at du "sitter igjen som en dumming".

Slik dette har blitt er dialogen mellom deg og meg noe som skaper frustrasjon for oss begge, den krever energi som både du og jeg kan bruke bedre på andre arenaer i våre egne liv. Derfor må jeg dessverre be deg om ikke å sende meg flere kommentarer. Dersom du ikke kan respektere dette ønsket ser jeg meg nødt til å kontakte administratoren av bloggen for å sperre for kommentarer fra deg.

Vennlig hilsen Klara

Åshild sa...

Håper Anonym vil respektere deg.

Du, hadde ikke Pippi hesten oppi senga? Du er da minst like sprelsk som henne, så jeg foreslår at din vakre mann (som jeg har sett bilde av idag) flytter seg litt mer mot kanten og gir plass til Trico. Med han og Trico og Turbo og deg sammen må vel en forkjølelse vike plassen?

God bedrin kjære Klara.

Åshild

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Klara sa...

Anne.

Jeg har forsøkt å avslutte dette på en minnelig måte, men du viser liten vilje til å forstå hva jeg mener. Dette er i ferd med å utvikle seg til trakassering av meg personlig, det kan jeg ikke akseptere. Hvis du ikke slutter å sende inn kommentarer til bloggen min vil jeg kontakte politiet. Selv om du ikke er logget inn kan jeg se ip-adressen din, dermed er det mulig å finne ut hvem du er.


Kommentaren som har tvunget meg til å poste denne kommentaren har jeg slettet. Jeg kommer også til å slette alle kommentarer fra anonyme Anne i løpet av kvelden. Det finnes gode måter og feile måter å komme med både trøst og oppmuntring på. Jeg har vært ganske klar på hva jeg synes er greit, og hva som ikke er greit. Når jeg så blir tillagt meninger jeg ikke har ytret og heller ikke har, nei da blir jeg provosert. Jeg har bevist ikke lagt ut flere av kommentarene da de ikke har noe på offentlig nett å gjøre.

Anonym sa...

Jeg mener du har all rett til å ta vare på deg selv oppi dette Klara. Og din energi må du bruke på personer og ting som gir deg noe tilbake. Du gir allerede mye av deg selv for at andre skal ha det godt, men det er det kanskje vanskelig for noen se.
Ellers må jeg si som Åshild, hyggelig å i dag se bilde av din mann. Har bare hørt masse om han men har ikke tidligere sett et så tydelig bilde av han.
Stå på videre Klara.

Klara sa...

Tusen takk for all støtte Åshild og Truls. Sigbjørn ER virkelig en fantastisk mann, men han er ikke den som stikker seg mest frem til vanlig. Hesten oppi senga tror jeg neppe han vil synes noe om.. hehe

Anonym sa...

Jeg skjønner at jeg bør skaffe meg et visst ukeblad jeg også :-)

Ellers så støtter jeg deg i dine vurderinger mht uønskede innlegg. Tenkte allerede i går at dette kunne komme til å ende hos politiet. Bruk energien din på mennesker som gir deg overskudd.


S

Klara sa...

Takk S.
Du får tråle hyllene etter ett ukeblad. Det skal vist ikke være så vanskelig å få tak i. :)