lørdag 19. september 2009

Oksygen og hodepine?

Isolert fra andre pasienter i samme situasjon så skjønner jeg at jeg kan gå glipp av noe innimellom. Feks å utveksle erfaringer og sånn. Har heldigvis fått meg noen gode telefon og mail venner, men man kan jo aldri få for mye perspektiv på ting.

En kommentar på ett tidligere innlegg i bloggen min i dag hinter kanskje litt til at dårligere opptak av O2 og hodepine kan henge sammen.. Noen som har lyst til å dele litt erfaringer med det? Hvis dere ikke har lyst til å legge kommentar åpent ut på bloggen, så kan dere bare skrive det nederst i kommentaren, og jeg skal da la hver å legge den ut. Hvis dere vil ha en tilbakemelding på kommentaren er det veldig fint hvis dere legger med en mail adresse.

Håper jeg får noen tilbakemeldinger. :)

Ingen kommentarer: