lørdag 5. september 2009

Reisen er bestilt!!!

20 september klokken 13.35 sitter vi på flyet som skal bringe oss på ferie. Først til København, for så å fly videre til Chicago. Derfra går turen videre til Miami!!! I Miami skal vi være i 4-7 dager hvor vi står ganske fritt pga leiebil og lavsesong. Når vi er mettet av strand og museer og andre ting som kan ses på drar vi videre til Orlando område for å få med oss de fine parkene over der. Disneyworld og Seaworld og hva annet vi kan finne. Forhåpentligvis finner vi også litt sol og varme. Det blir det beste av alt. Først 3 okober setter vi oss på flyet som skal ta oss hjemover.

Jeg gleder meg til å få mettet inntrykkene mine. Få sansene fylt av andre ting en tunge tanker rundt alvorlig avgjørelse. Få fri fra den våte og stadig mørkere høsten som så alt for fort går over til vinter. Jeg vil anta at vinteren blir veldig lang i år. Frykter det. Lungene krangler stadig. Om de vil krangle mindre i varmen vet jeg ikke ennå, men jeg håper det vil være litt bedre hvertfall der og da. Sånn har det vært de andre gangene jeg har reist. Det er litt hals over hodet å planlegge å reise så langt nå. Men hva hvis det er min siste sjangse? Det er så utrolig mye jeg ennå har lyst til å oppleve, og jeg er så redd for å ikke få oppleve nok. Skal skrive ett helt eget innlegg om det en dag.

Ingen kommentarer: