onsdag 30. september 2009

Rekker senga før midnatt i dag.

Ikke verst, slett ikke verst.

Har drevet med intens sofavokting i hele dag. Med god hjelp av Turbo. Vi er flinke til det. På morraen var jeg en kjapp tur nede til legevakta. Formen er ikke helt på topp, og det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Blir jeg verre, så må jeg ned igjen i morgen. Får jo allerede antibiotika og andre ting. Heldigvis (?) kjennes det ikke ut som det er en bakteriell infeksjon, det er mer sånn i retning virus. For å være på den sikre siden tok vi en sånn svine test, men det er lite sannsynlig det er noe sånt. Selv en forkjølelse slår en ut når en ikke er i bedre form en det jeg er. Sånn er det bare. Det skal MYE til før jeg frivillig sier jatakk til sykehus og IV antibiotika nå. Sist runde henger for godt i ennå. Tror det er mye bedre å drive med sofa vokting. Har dog lovet at jeg skal komme ned til legevakten med en gang hvis det blir så mye som en anntydning til å bli verre.. Eller ringe sykehuset. En telefon kan aldri skade.

I morgen har jeg lovet meg vekk til litt "arbeid". Heldigvis er snakketøyet i god stand og virker nesten uavhengig av vær og vind. Så lenge det er inne og i ok tempratur. Skal bli artig å gjøre litt av det jeg kan igjen. Er alt for lenge siden nå. Typisk at det kommer litt rusk i veien, men det får bare være. Så det så.

1 kommentar:

Åshild sa...

Lykke til med dine gjøremål idag!
Tenker på deg!