mandag 21. september 2009

Sukk, sukkere, sukkest. (fnis)

Det spørs vel hvor godt ting er når legen kommenterer via telefonen at pusten ikke er god *sukk*. Samtidig så er det så alt for klart at antibiotika ikke har noen effekt *nok ett sukk*. Så spørs det om jeg klarer å holde meg ute av sykehuset en hel måned fra nå *mer sukk*. Så skal det også sjekkes ut behadling som ikke gjøres i Norge, men som er erfart i andre land. *dypt sukk*..
Man blir rimlig desperat når man kjenner at man går inn i en infeskjon, som man forøvrig ikke aner hvor kraftig vil bli, samtidig som man vet at all behandling fungerer ca like godt som sukkerpiller... På en måte kunne jeg ønske at infekjsonen bare kom fort og brutalt, samtidig er det jo veldig greit å ha litt tid på å se om man kan finne noe som fungerer bedre enn det jeg har fått de siste måndene. Jeg har vært heldig til nå. Måtte hellet følge meg ennå litt til, men jeg ser jo at oddsene ikke går i mitt favør.

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.