torsdag 10. september 2009

Ennå tettere i lungene i dag.

I dag er jeg ennå tettere i lungene enn det jeg var i går og i forgårs. Har vært ute en tur, og det gjorde ikke saken bedre. Heller tvert om. Uansett, nå har jeg utstyrt meg med 7 engelske bøker, så det er litt å lese på. Tror det blir fint i ukene som kommer. Jeg gruer meg til disse flotte solskinnsdagene er over. Så lenge sola skinner blir ting mye lettere, med en gang gråværet dukker opp så kjennes det fort i lungene. Og med den formen de er i nå, så blir nok ikke det noe greit. Jeg gruer meg til de neste ukene... Avbestilte reisen til Florida i dag. Med tungt tungt hjerte. Er vondt å gi beskjed til alle de som har vært med å prøve å få det til. Kjempebra jobba, bare synd at ikke kroppen min vil være med på leken...

Ingen kommentarer: