lørdag 19. september 2009

Tøff periode.

Det har vært tøft en stund, men nå er jeg redd det har trappet seg opp litt til. Ennå litt tøffere. Dagene er veldig lange. Prøver å planlegge en aktivitet i løpet av dagen. Aller aller helst med Trico innvolvert, men også andre ting. Det er nå 1 måned til vi reiser inn til Rikshospitalet. 1 måned jeg må få til å gå på en eller annen måte. Helst uten å bli så syk at jeg ender opp inne på sykehuset (er veldig nærme det punktet allerede). Tankene kverner rundt det samme hele tiden. Non stop. Fryktelig slitsomt. I tillegg må jeg kjenne etter hva kroppen kan klare. 5 om dagen går ikke her hvertfall. Det er vansklig å ta opp telefonen å ringe. Noen ganger er det også vanskelig å ta telefonen. Nei det er så surramegrundt at det er like før jeg ikke klarer å henge med. Slitsomt. Og ensomt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er bra du prøver å holde deg aktiv på et eller annet nivå. Det er viktig å ha en plan for dagen.

Tilbakemelding:
Kielfergen var svært behagelig. Bekvem, stor variasjon i mat, god underholdning, få steder som er plaget med røyk og for vår del svært godt vær.

Åshild sa...

Klara, Klara, nå røyner det på! Med smerter i kroppen og 1000 tanker i kvern i hodet er det ikke rart at du blir utslitt. Det er en svært prosess for deg å forberede deg for Rikshospitalet, det tar nok på. Jeg tenker masse på deg og heier på deg! Du klarer dette og! Ukrutt, vet du...

Klara sa...

Planer er viktige. Kjempeviktige. Takk for tilbakemeldingen Truls. :)

Åshild: Ja du vet hvordan det er. Alt man skal kjøre seg gjennom altså. *ler*.. Men det går vel nå også. Pleier det.