søndag 27. september 2009

Snu på femøringen.

Jammen meg kan dagene snu på femøringen altså. I går var det en helt fantastisk dag. Lett og fin i pusten. Overskudd og god søvn. Utrolig deilig.

Også kommer rake motsetningen i dag. Tung i pusten. Avhengig av oksygen under veldig lett aktivitet (og sikkert under stillesitting også). Feber utover ettermiddagen og kvelden.

I tillegg så klarte jeg å knekke (!) uttaket på den nye maskinen som skal forstøve Fortumen. Virkelig bra jobba altså. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Den er knekket inne i selve maskinen.. *oppgitt*..

I morgen er det mange telefoner som står på planen. Sykehuset her, rikshospitalet, det lokale legekontoret osv. Håper det er noen krefter igjen etter dette. Og at det ikke resulterer til at jeg må reise hit og dit med en gang.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*Klem*

Lene Th.

Anonym sa...

Er det en Pari du har? Så en melding på Paris hjemmeside i sommer om at det var en svakhet nettopp i uttaket.

Håper den negative utviklingen snur, og at den i hvert fall ikke setter seg.

Av og til kan man ønske seg en helsesekretær som bare ordner alt som ordnes skal.

Gode tanker til deg!


S

Åshild sa...

Skitt au. Lykke til med å ordne opp!

Klara sa...

Lene: *klemme igjen*

S: Er en CR60 jeg har. Nesten en liten kompressor. Like greit, for den der Fortumen er som sukkerlake å forstøve (sølte litt av den i dag, og det er noe skikkelig kliss)..
Helsesekretær var en god idè.. Det burde faktisk komme på blå resept!

Åshild: Da har hvertfall jeg gjort mitt for å ordne opp. Så får vi se hva de andre partene gjør. :)