mandag 31. desember 2007

Siste dag i året.

Jeg har ikke noe lyst til å feire. Har ikke noe lyst til at tiden skal fortsette å gå. Mest av alt har jeg lyst til å skru tiden 2-3 år tilbake i tid. Da jeg orket å gjøre alt det jeg nå drømmer om. Jobben jeg likte over alt på jord, ridningen, treningen, kurer som gikk greit, overskuddet til å være kone og venninne og mye mer...

Nå er jeg bare en klump med en stor mørk sky hengende over meg. Trø for nære, og jeg biter. Gå bort, og jeg blir såret.

Men jeg ønsker ett godt nytt år for alle dem som er rundt meg. Jeg ønsker at dere skal få deres drømmer oppfylt. Og jeg ønsker å være der for dere alle sammen.

Så om ikke jeg ønsker meg ett nytt år, så ønsker jeg at dere med dette bilde ett riktig
Godt nytt år

4 kommentarer:

Anonym sa...

En hilsen fra meg med ønske om
ett nytt år
med dager bedre enn du kan ane nå..
Åshild

DET ER DEN DRAUMEN

Det er den draumen me ber på
at noko vedunderleg skal skje,
at det må skje-
at tidi skal opna seg,
at hjarta skal opna seg,
at dører skal opna seg,
at kjeldor skal springa-
at draumen skal opna seg,
at me ei morgonstund skal glida inn
på ein veg me ikkje har visst um

Olav H. Hauge

Rune Eide sa...

Det var et vakkert bilde og verden kan være vakker. Men vi vet begge to at den også kan være det motsatte. Kunsten er å ikke la det vonde ødelegge for det vakre - se etter det vakre, det gode, hvor du enn er. Hva det er for deg kan jeg ikke si - det må du finne selv. Men det er der. Kanskje er det inne i deg?

PS Tusen takk for nyttårshilsen - Jeg ønsker at alle de gode ting som du selv ønsker deg skal gå i oppfyllelse kommende år!

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også, Klara!
Et vakkert bilde du har tatt der!
Solven er der borte og lyser sterkt, og vi satser på at den skal lyse for et ekstra godt år for deg!

Hilsen NinaH

Anonym sa...

De beste ønsker for at DU får et godt nytt år, med det DU ønsker deg.
Truls