søndag 7. september 2008

Deilig med avbrekk.

Turen til Danmark var ett deilig avbrekk fra hverdagen. Veldig hyggelig med sånn mor og datter tur oss to alene. Det har vi to ikke hatt tidligere. Koste oss som best vi kunne med mange gode samtaler. Det trengtes!

Gjorde ingen ting spessielt i det hele tatt. Hyggelig selskap hos moster og onkel. Masse god mat (skikkelig inspirert). En handletur på lørdag. Og besøk til mormor og morfars grav. Ellers løste jeg et helt hefte med suduko og tok det ganske piano.

Kom hjem til ett spennende (?) brev, og med laber form. Trinnet jeg kavet meg opp på forrige dagen, ramlet jeg hardt og brutalt ned fra. Skulle ikke tro fallhøyden var så stor, men jeg skal love dere at jeg slo meg.

Brent barn skyr ilden? Godt jeg er voksen, for jeg prøver stadig å gå opp den trappen... Den ser fremdeles skremmende lang ut. Kanskje lengre enn noen gang før? Kan jeg finne en skikkelig gulrot å henge i toppen av trappa?

Ingen kommentarer: