onsdag 10. september 2008

Kjennes det litt bedre ut?

Jeg var ikke fullt så tungpusten når jeg gikk opp trappa hjemme i kveld?
Jeg måtte ikke leppebremse på pusten hele veien fra lunge dagsenter til bilen?
Jeg kjenner meg litt piggere?
Matlysten har økt bittegranne i løpet av kvelden?
Humøret har steget noen hakk i løpet av dagen?

Effekten skal komme nesten umiddelbart. I morgen bør det være en klar bedring. Jeg som kjenner kroppen min så ekstremt godt burde kjenne en bedring i løpet av kvelden.

Jeg tror det er en bitte bitte liten opptur, at jeg kan svare ja på disse spørsmålene.

Jeg håper dette er oppturen jeg trenger, hvis ikke er det for lenge å vente til slutten av oktober. Lungene MÅ tilbake til hvordan de var i sommer. Noe annet er ikke akseptabelt ved den situasjonen jeg er i akkurat nå. Hvis ikke må jeg ha rett til å se etter en second opinión...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper håper håper dette hjelper! Å