onsdag 24. september 2008

Det kostet mye..

Da har jeg vært til fullsjekk på sykehuset. Det var nedtur fra begynnelse til slutt. Jeg viste at lungebetennelsen ville koste noe, men det var ingen som ville mene noenting om det den gang. En riktig avgjørelse da det var vanskelig å si.

Nå er jeg i så god form som jeg kan få blitt. Og resultatet er ikke bra. Jeg kan trekke fra nesten 10% i FEV1, 300 meter i gangtest (trekke fra i forhold til tidligere) og litt fall i o2 metningen. Fev1 vil nok variere noe, men ikke det helt store lenger er jeg redd.

Ellers er vi enige om at jeg er i veldig god form (trente tross alt hest til morraen i dag) og at det er ett stort pluss for meg. Det er vist også ett par antibiotika til som vi kan legge til lista over de jeg er resistent mot.

Tid var det jeg skulle inn igjen til Rikshospitalet var spørsmålet før jeg dro...

Ingen kommentarer: