lørdag 21. mars 2009

Litt ovenpå.

Utrolig deilig å kjenne. Er fremdeles veldig sliten, men det er ett løfte om energi i fremtiden liggende. Været i dag har vært utrolig nydelig. Sånn at jeg kunne sitte i sola bare i genser og ta av meg lua. Og den milde luften gjorde at jeg tok med meg hesten på en leietur rundt ridesenteret. Ikke lange biten, kanskje så mye som 400 meter. Men en liten seier for meg som sist uke måtte snu bilen på parkeringsplassen ved stallen da jeg ikke orket å gå inn til hesten en gang. Håper løftet er ekte, og at energien vil vedvare. Hvertfall til etter en viss tur til utlandet..

1 kommentar:

Annelise Wara sa...

Det var godt å høre, krysser armer og bein for at energien vedvarer :) Stor klem fra Stjørdal (og IIIIK - her snør det jammen meg i dag.... urk!) Annelise :)