søndag 1. mars 2009

Nok en dag gått.

Dagene tusler og går. Prøver rent fysisk å ha ett litt lavt aktivitets nivå, men planleggingsnivået går på høygir. Mange planer som legges. Noe jeg kommer tilbake til senere. Er ett par ting som må helt på plass før de offentliggjøres sånn helt.

I går kveld var vi på hyggelig middag hos ett vennepar. Knallgodt lamlår med hyggelig selskap. Turen hjem blir ett litt annet kapittel. For å si det sånn; veien til Finsland er ikke akkurat jevn og flat.

I dag har jeg vært i stallen. Faktisk har jeg sittet på Trico. Riktignok helt rolig i skritt, men jeg satt nå på. Kjenner at musklaturen er litt på retur, for det var fysisk vondt i lår, mage og legger da jeg ble beveget rundt av hesten. Håper det kommer seg.

I morgen blir det noen telefoner til sykehuset ol. Formen er ikke helt god. Den er ikke helt ille, men det varer dessverre ikke så lenge før det går uttfor bakke igjen. Jeg kjenner kroppen min for godt. Dessverre..

Alt i alt har det vært en trivelig helg. Stille og rolig men hvor det har skjedd litt. Noen dårlige nyheter og noen gode. Akkurat som det pleier å være i hverdagen.

Ingen kommentarer: