mandag 17. august 2009

Kjørt på felgen.

Det finnes ikke overskudd igjen. Ikke fysisk og ikke psykisk. Helt totalt utslitt. Blir det ikke noe bedre til i morgen er jeg redd jeg ikke klarer å fortsette med denne behandlingen. Det er for tungt. Allerhelst skal jeg holde ut til fredag, men jeg tror vi skal være glade hvis det går til onsdag. Selv om ikke jeg kan klare å se for meg at det skal gå bra.

Det går på selvtillitten løs, og på mestringsevnen. Føler ikke at jeg takler noen ting. Selv de minste ting veier mange tonn på skuldrene. Og jeg klarer ikke bære det mere.

Håper det blir en bedre dag i morgen. En dag da det blir rom for å ut å handle bursdagsgave til tantungen. Skulle egentlig gjort det i dag. Da har jeg noe å glede meg til i morgen.

6 kommentarer:

Bibbis historia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bibbis historia sa...

Måanga goa tankar till dig min vän..
Hoppas att du får en bättre dag i morgon.
Jätteklem från mig

Åshild sa...

DU! Du kan ikke forvente av deg selv at du skal strutte av mestring og selvtillit når du er helt totalt utkjørt og utslitt!!!! I en slik forfatning blir man hudløs og nedpå og mister troen på seg selv og tar den minste ting inn over seg, det er jo nesten en automatisk reaksjon.. Klart du mestrer, du holder jo ut!!! Og tenker til og med på å komme deg ut og shoppe gave!

Skjønner godt om du ikke orker helt til fredag. Kanskje onsdag er bra nok? Håper du får sove i natt. Mange tanker til deg fra meg i kveld. Åshild

Lill-Hege sa...

Tenker på deg, god bedring :)

Anonym sa...

Jeg må bare bifalle Åshild. Du er jo skvett gal, du holder ut mer enn mange av oss, du er mestringens mester og gjør det beste ut av enhver situasjon på en helt fantastisk måte. Kjære deg, å si at du ikke takler noe, er som å si at Thor Hushovd ikke kan sykle. Og igjen lurer jeg på hvor du tar overskuddet fra, tenke seg ut på shopping mens du lever i et smertehelvete - det er ikke å ikke takle noe. Du er fantastisk - i smerte som i glede, og jeg har stor beundring for deg. Så får du avslutte denne kuren når du ikke klarer mer, det må være bra nok.

Diger klem

S

Klara sa...

Tusen takk for oppmuntrende ord. Det var en lettelse når avgjørelsen om å slutte kuren var tatt. Og legene her var enige i at strikken er trukket langt nok denne gangen. Tusen takk for alle støttende ord. Man trenger det når følelsene er helt på styr.
*klem*