tirsdag 18. august 2009

Nok er nok.

Da klarer jeg ikke mer. Så all antibiotika er seponert (tatt bort) i dag. Jeg er så kjørt at jeg ikke får lov å reise hjem i dag. Kanskje kanskje i morgen eller torsdag. Og da reiser jeg nok ikke hjem. Er for sliten til å være hjemme alene. Heldigvis har foreldrene mine ferie, og jeg kan være hos dem noen dager. Komme litt ovenpå igjen.

Hvordan skal jeg finne mot til neste behandling? Neste behandling som skal bestå av noe helt annet enn tazocin hvertfall...

2 kommentarer:

Ukjent sa...

Har fulgt med på bloggen din en stund, men har aldri lagt igjen at avtrykk. Dumt - men jeg tror det er mange med meg :)
Jeg er også gammel hestejente og synes du har fått det helt fantastisk til at du klarer å opprettholde en så krevende hobby til tross for din sykdom! Det tar jeg av meg hatten for! Måtte selv selge hesten da min sønn er så allergisk. Jeg synes du er ei tøff jente med masse mot og jeg beundrer styrken du klarer å hente frem.
Håper behandlingene gjør dagene lettere for deg snart igjen.

/ Lisa

Bibbis historia sa...

Älskade vän, ger dig jättemånga cyberkramar från mig..
Tänker på dig och beundrar dig!