onsdag 12. august 2009

Stadig bedring.

Litt om litt blir jeg stadig i bedre form. I dag har jeg fått utlevert oksygen utstyr til å bruke under aktivitet videre frem over. Håper det gjør at jeg får litt mer overskudd og lyst til å bevege meg noe mer. Savner å kunne gjøre ting uten å bli helt gale annpusten. Feks ta med meg sekken med flaska på ridetur tror jeg vil være en god løsning. Eller kjøretur. Og ikke minst under børsting og stell av hesten.

Behandlingen gir (om mulig) mer bivirkninger enn sist gang. Blir litt småsløv av smertelindringen, men heller det enn å ligge å vri meg i smertekramper. Smerter påvirker også pusten ganske mye. Denne gangen er vi litt mer forberedt, og derfor går ting også litt bedre.

Hadde min første tur ut av sykehuset i går, noe som var helt herlig. Ikke overraskende var det Trico som fikk det besøket. Samt en liten tur til foreldrene mine. Ble litt sliten, så i dag har jeg omtrent bare holdt senga. Satser på å få til en tur ut i morgen også. Så blir det nok daglig tur ut fra fredag og videre. Kan ikke drive å ligge her hele tiden. Har ikke fått noen annen beskjed, dermed regner jeg med at denne kuren også blir på 14 dager til sammen.

Beklager hvis det blir en del repitisjon. Litt bomull i hodet gjør at det blir litt sånn. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Bra at du har begynt med ekstra oksygen!
Eg fikk spørsmål om eg villa snyt kroppen for nå den va avhengig av....Så eg begynt med oksygen og livet vart greitt!
Lykke te videre på oksygenets vei!
Helsing Barbro