tirsdag 4. august 2009

Tanker rett ned på papiret.

Nå har jge gått gjennom mine egne tanker tilbake i tid for å finne ut tid endringene i pusten kom så markert. Det har skjedd ett sted mellom januar og april. Sansynligvis nærmere april enn januar. Er nesten litt morsomt, for i januar når det ble oppdaget at jeg hadde fått en burkholderia til, så kommenterte jeg at det nå var en endring i lungene som begynte. At infeksjonen ble anderledes nå. Det var ingen prøver som tydet på dette der og da, men jeg kjente det på hvordan lungene fungerte, og ikke minst hvordan slimet var. Nå, ett halvt år senere, vet jeg at jeg hadde rett. Rett før Kenya turen var papirene til Rikshospitalet gjort klare, men jeg var ikke helt klar til å sende de da. For jeg ville være sikker. Resultatet ble at jeg kanskje ventet lengre enn nødvendig. Men hvem kan vite det. Resultatet er uansett at jeg er i dårlig form. Skikkelig dårlig form. Vet det må komme ett par samtaler med lege og sykehus i løpet av de neste dagene. Prøve å legge en plan, samt om det må gjøres noen endringer i hverdagen min. Vi får se..

Ingen kommentarer: