lørdag 21. februar 2009

Bare 4 dager igjen.

Endelig er det bestemt tid jeg er ferdig med dette her. Tirsdag 24 februar reiser jeg hjem. Det skal bli utrolig deilig. Da har jeg vært på sykehuset først 12 dager i januar, før jeg nå har vært inne 14 dager, + de fire dagene frem til tirsdag. Dvs en hel måned på sykehuset i 2009, og 2009 har nesten ikke begynt engang. Skikkelig pangstart altså.

I dag har jeg vært hos Trico. Hatt han ute å longert han (han er i enden av ett langt tau og går/løper i sirkel rundt meg på min kommando). Det var kanskje litt i overkant av hva jeg kunne klare, men det gikk godt.

De siste ukene har jeg hatt utrolig mange tanker og problemstillinger som jeg har snudd og vendt på mange ganger. Jeg er garantert ikke ferdig med det ennå. Heldigvis har jeg familie, gode venner både IRL og nettvenner som har hjulpet med dette på hver sin måte. Det har betydd, og betyr, utrolig mye å få dele på en del tanker. Og å få tilbakemelding på ting og tang. Tusen takk for at dere stiller opp!

Nå håper jeg på en bedre hverdag enn det 2009 har tilbydd så langt. Selv om det nok vil ta noen dager før jeg helt som vanlig. Ett steg om gangen. Skritt for skritt.

Ingen kommentarer: