onsdag 4. februar 2009

Swap swap..

Ja når man klarer å få en infeksjon mens man går på antibiotika da kan vi vel være enige om at den antibiotikaen jeg får ikke virker mot den infeksjonen jeg har.. Så derfor ble den antibiotikaen byttet ut mot en annen. Som forhåpentligvis virker i løpet av en ukes tid. Hvis ikke da, ja hva da?

Litt OT. Kan man få resistente staflykokker sånn over tid? Noe sier meg at det ikke vil være særlig heldig. Heldigvis er mine staflykokker enkle å behandle. Verre med sånne andre greier som gror godt neddi lungene.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fytterakker'n, du får kjørt deg. Håper den nye antibiotikaen tar knekken på saker og ting! Trico må jo ha lekekameraten sin :-)

God bedring, Klara.


Klem, S

Klara sa...

Takk for det S. Håper det går seg til nå. Dessverre har jeg vel erfart at når det først har kommet så langt som dette, ja da pleier det å bli en skikkelig kjip runde. Men det er det med å prøve å ikke ta sorgene på forskudd..
Klem.