lørdag 21. februar 2009

Oppmuntringspakker. I storm!!!

Her på torsdag kom det inn ett par pakker fra nettvenner som jeg har. Kort meg bilder av hester og eiere. En positiv hilsen. En bok med bilder og passende tekst. Noen filmer, ei lue og en bamse og litt mer.

I dag kom det en storm av pakker. Tror ikke jeg lyver om jeg sier det har kommet over 50 pakker med stort og smått. Alt fra hjemmelaget skjerf til digital lydbok. Nonstop hvor det er sortert ut de svarte og gule. Te i forskjellige smaker, søte bamser. Og kort. Kort med bilder, hjemmelagede, pene, kreative og morsomme. Med hilsen om god bedring og at man betyr noe. At man gjør en forskjell. Det er ikke så lett å se at man betyr noe når man er dårlig og har vonde tanker. Men når andre til de grader viser at man gjør det. Ja da blir man rørt. Rørt til tårer og litt til. Også ser man at andre mener at man betyr noe, og man må bare tro på det. Enten man vil eller ikke.

Takk, tusen tusen takk for at dere har gitt meg mot, gitt meg håp, hjulpet meg gjennom disse dagene. At jeg bare har møtt en håndfull av dere er nesten for vondt. Jeg skulle så gjerne møtt dere alle og gitt dere en klem. En god varm klem eller ett smil hvis det passer best. Jeg setter så utrolig pris på det dere gir meg, og at dere lar meg få bidra med det jeg kan. Jeg føler meg virkelig tatt inn i varmen. Tusen takk til alle dere på PK.

1 kommentar:

Bibbis historia sa...

Du ska veta att dina blogginlägg betyder jättemycket. Följer dig med spänning, ibland skrattar jag ibland fäller jag en tår och ibland så blir jag arg att livet kan vara så orättvist. Du har en underbar gåva att kunna skriva, du berör då du skriver.
Klem Bibbi