onsdag 3. mars 2010

Hamburgerlevering.

Dagene er helt fylt opp med fysioterapi, trening, spising og hviling. Men etter klokka seks er det klart for besøk. I dag står det en etterlengtet film på programmet. Og sammen med filmen kommer mannen og en hamburger. Deilig med noen timer hvor fokuset er på litt andre ting en syk og sykehus. Så hver dag etter klokka seks prøver jeg å fylle opp tiden med familie og venner. Heldigvis er de ikke vanskelige å be. Ellers har jeg fått en stor favoritt fra Kjøkkenskapet hvor min ene søster jobber. Kyllingsandwich. NAM!!! Jeg klarer å dytte ned en hel en (de er sånn virkelig store) selv om jeg ikke har matlyst eller noenting. Bare å vifte med den, og jeg går bananas. Derfor så må jeg jo innrømme at det er veldig godt å ha en mamma som kan stille opp med sånt til lunch innimellom. Men i kveld ar det hamburger som fristet, så da kommer den nok flyvende. :-D

Bortskjemt? Jeg?

Nyyyyyyter det. Takk til dere alle. Det er virkelig lyspunkter i den tøffe hverdagen jeg har nå. Lyspunkter som gjør at jeg klarer å holde hodet over vannet. Viktig viktig.

Ingen kommentarer: