tirsdag 23. mars 2010

Tusen takk!!

Tusen takk for alle bursdagshilsninger både i kommentarfeltet her i bloggen, på facebook og på PK. :)

Dette har vært en flott dag på rom 176. Tror aldri det har vært så mye kake og god mat her. Mamma og pappa kom allerede til lunsj for å severe ynglings lunsjen min, samt at mamma hadde laget STOR bløtkake til hele lungeposten og oss. Vi hygga oss i flere timer sammen. Og jeg tror kaken falt i smak ute i avdelingen også.

Så var legen en tur innom og gikk igjennom programmet vi har nå. Endelig ser det ut til at det "løsner" litt, og at den lille faren for å ende opp på intensiven nesten er over. *hurra*.

Hadde også en avtale med psykologen i dag, og sammen med henne kom det to flotte påske kyllinger i en pakke. Samtidig fikk jeg snakket av meg litt bekymringer om smått og stort.

Så skal dere bare få se døra ut fra rommet en dag. Det rene prinsesse døren nå.. Etter en liten høneblund og litt hosting kom nemlig mine gode venninner på besøk. De har selvfølgelig snappet opp at det nå er mer eller mindre bestemt at jeg blir værende på sykehuset frem til det forhåpentligvis kommer ett par lunger som passer. Jeg er vist blitt for syk til å være hjemme er jeg redd. Så da kommer de med feer, hjerter, sommerfugler, blomster mm som kan henges opp som dekor i rommet. Før alt skulle brukes var det bare for pleierene å finne frem duk, tallerkner og bestikk. Her skulle det nemlig spises kina mat.
Så nå står det påskelys i vinduet, mens tre gule pelskyllinger kikker over kanten på ett gedigent påske-egg sammen med en bunke kunstige påskeliljer. På døra henger det feer, blomster og sommerfugler, og kortene jeg har fått har også kommet opp på veggen. Forskjellige plasser i rommet henger det små søte hjerter, og en sommerfugl har satt seg på tven.

Tusen takk til dere alle sammen som har gjort denne dagen litt mindre lang. Er ennå ikke helt ferdig med feiringen, da det er litt som gjenstår.. *glede seg vilt til maraton film kveld med venninne i morgen*..

Håper dere alle har hatt en fin dag, også igjen takk for alle kommentarer her på bloggen. Det er veldig trivelig. :)

Ingen kommentarer: